چطور آگهی‌های استخدام زنجان را پیدا کنیم و رزومه خود را برای آن‌ها بفرستیم؟

استان زنجان که در شمال غربی ایران واقع شده است، یکی از قطب‌های مهم کشاورزی و دامداری به شمار می‌‌رود. این استان در سال 1399، رتبه سوم نرخ اشتغال‌زایی را در بخش کشاورزی با نرخ 33/5 درصد داشته است. نرخ بیکاری استان زنجان در سال 1400، 7/5 درصد است و این در حالی است که بعد از شیوع بیماری کرونا، بسیاری از نیروهای کارخانجات و مراکز صنعتی زنجان از کار بیکار شده‌اند. همچنین دو سوم جمعیت استان زنجان، در سن استخدام قرار دارند که همین امر، نشان‌دهنده اهمیت بسیار بالای کارآفرینی و کاریابی در این استان است. از‌این‌رو، در این مطلب قصد داریم جدیدترین آگهی‌های استخدام زنجان 1400 را معرفی کرده و شرایط استخدام هر یک را توضیح دهیم.

کدام شرکت‌ها در زنجان شرایط استخدام نیروی کار را دارند؟

استان زنجان با نرخ مشارکت اقتصادی 49/1 درصد در سال 1398، رتبه اول در کشور و با داشتن 8 درصد نرخ بیکاری، رتبه سوم را داشته است. همچنین استان زنجان بعد از استان‌های هرمزگان و اصفهان، بالاترین رشد اقتصادی را در کشور در سال گذشته تجربه کرده است.

بخش کشاورزی استان زنجان سهم بزرگی در وضعیت اقتصادی این استان و نرخ اشتغال‌زایی آن داشته است. استان زنجان به دلیل داشتن آب‌و‌هوای مناسب و خاک‌های حاصل‌خیز، صنعت کشاورزی بسیار خوبی دارد؛ به طوری که در تولید محصولات باغی مانند انگور رتبه اول را داراست. دام‌پروری زنجان نیز بسیار پررونق است و یکی از مراکز مهم پرورش مرغ و طیور محسوب می‌شود.

استان زنجان در بخش صنعت و معدن دارای مزیت‌های زیادی است؛ به‌طوری‌که این استان بزرگ‌ترین معدن روی در خاورمیانه را دارد. همچنین به دلیل نزدیک‌بودن با استان های گیلان و تهران، رشد صنعتی چشم‌گیری در سال‌های اخیر داشته است. شرکت‌های صنعتی مهمی که اغلب فرصت‌های استخدام زنجان 1400 متعلق به آن‌ها است، عبارتند‌ از:

  • ایران ترانسفو
  • گروه صنعتی نیکو
  • شرکت ملی سرب و روی ایران
  • شرکت توسعه صنایع ریلی ایرانیان (ایریکو)
  • شرکت سیمان خمسه
  • شرکت تجهیز نیروی زنگان
  • شرکت پارس حیات
  • پیش‌سازان لوازم خانگی ایران
    و

استان زنجان در بخش خدمات با داشتن نرخ اشتغال‌زایی 35/6 درصد، رتبه 14 را در کشور دارد که نسبت به دو بخش کشاورزی و صنعت و معدن، رشد پایین‌تری داشته است.

سپهر پلاستیک پدیده زنجان (گلرنگ)

این شرکت که در سال 1390 تأسیس شده است از شرکت‌های تابعه گروه صنعتی گلرنگ و یکی از معتبرترین تولید‌کنندگان پلاستیک در کشور است. از اهداف اصلی این شرکت تولید محصولات پلیمری باکیفیت و سازگار با محیط‌زیست است. هم‌اکنون، این شرکت موقعیت‌های شغلی مختلف زیر در زنجان استخدام می‌کند:

  • کارشناس منابع انسانی آقا
  • رئیس کنترل کیفیت آقا
  • کارشناس برنامه‌ریزی تولید
  • کارمند اداری

پرگاس طب

پرگاس طب شرکتی خصوصی است که در زمینه تولید و توزیع محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند و در سال 1388 تأسیس شده است. از اصلی‌ترین محصولات این شرکت، برند لافارر است. این شرکت شعبه‌های متعددی در سراسر ایران دارد که یکی از آن‌ها واقع در استان زنجان است و در موقعیت‌های شغلی مختلف مانند ویزیتور فروش و نماینده علمی خانم استخدام می‌کند.

گروه صنایع غذایی میهن

شرکت میهن که در سال 1350 فعالیت خود را آغاز کرد، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید‌ و توزیع مواد غذایی است که بیش از 60 مرکز توزیع دارد. گروه صنایع غذایی میهن، نزدیک به 65 درصد سهم بازار بستنی و 50 درصد بازار شیر استریلیزه را در اختیار دارد و برای بیش از 25000 نفر تاکنون اشتغال‌زایی کرده است.

یکی از کارخانجات گروه میهن در استان زنجان قرار دارد که هم‌اکنون نیز در موقعیت شغلی حسابدار آقا استخدام می‌کند. شرایط استخدام آن‌ها نیز معافیت یا اتمام خدمت سربازی است.

گروه صنعتی صباح

گروه صنعتی صباح یکی از تولید‌کنندگان بزرگ محصولات لبنی در ایران است؛ به‌طوری‌که در روز، 1000 تن محصول تولید می‌کند. اولین کارخانه صباح در سال 1379 تأسیس شد و در بسیاری از نقاط مختلف کشور ازجمله استان زنجان دارای شعبه است.

این کارخانه، در موقعیت‌های شغلی مختلفی از کارجویان توانمند دعوت به همکاری می‌کند. برای مشاهده و آگاهی از فرصت‌های استخدام زنجان 1400 در گروه صنایع غذایی میهن می‌توانید به صفحه فرصت‌های شغلی جاب ویژن سری بزنید.

گروه صنعتی ماشین‌های اداری (مادیران)

مادیران یکی از بزرگ‌ترین و معتبر‌ترین شرکت‌های تولید محصولات حوزه IT است که در سال 1343 تأسیس شده است. شرکت مادیران شرکت‌های تابعه مختلفی مانند صنایع ماشین‌های اداری ایران، صنایع پلاستیک مادیران و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مادیران دارد. هم‌اکنون گروه صنعتی مادیران در موقعیت‌های شغلی کارشناس فروش فروشگاهی، کارشناس حسابداری و مدیر فروشگاه استخدام می‌کند.

داروسازی پارس حیان

شرکت داروسازی پارس حیان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی و دارای 14 برند در ایران است که در سال 1361 تأسیس شده است. این شرکت داروسازی نزدیک به 1100 نفر نیروی انسانی دارد. یکی از شعبه‌های این شرکت در استان زنجان واقع است که هرساله نیروی کار زیادی را به استخدام خود درمی‌آورد.

شرکت صنایع سپاهان باتری

این شرکت که از تولیدکنندگان بزرگ باتری خودرو در ایران است نزدیک به 2000 نیروی انسانی دارد و در سال 1363 تأسیس شده است. هم‌اکنون یکی از آگهی‌های استخدام زنجان 1400 متعلق به این شرکت و مربوط به موقعیت شغلی بازاریاب آقا است.

چطور آگهی های استخدام زنجان را پیدا کنیم؟

برای جستجو و مشاهده فرصت های شغلی زنجان، می‌توانید سری به سایت های استخدام مانند جاب ویژن بزنید و با استفاده از امکانات نوار جستجویی که معمولا در بالای سایت قرار می‌گیرد، هر فرصت شغلی‌ای که مدنظر دارید را پیدا کنید. به‌عنوان‌مثال اگر به دنبال استخدام مهندسی مکانیک در زنجان هستید، از قسمت دسته‌بندی‌ها فیلتر «مهندسی مکانیک/مهندسی هوافضا» و از قسمت شهر، «تمامی شهرهای زنجان» را انتخاب کنید تا تمام فرصت‌های استخدام زنجان مربوط به این حوزه برای شما نشان داده شود.

اگر می‌خواهید از بروزترین آگهی های استخدام زنجان مطلع شوید، می‌توانید از ربات تلگرامی @jobvisionbot استفاده کنید یا گزینه فعال‌سازی ایمیل را فعال کنید تا جدیدترین فرصت‌های شغلی برای شما ایمیل شوند.

کلام آخر

شهر زنجان مرکز استان زنجان، در شمال غربی کشور واقع شده است. استان زنجان بزر‌گ‌ترین معادن روی در خاورمیانه را دارد و از قطب‌های مهم کشاورزی و دامداری در کشور به شمار می‌رود. استان زنجان در سال 1399 با داشتن نرخ مشارکت اقتصادی 49/1 درصد رتبه اول را در کشور داشته است. همچنین نرخ بیکاری این استان در سال 1400، 7/5 درصد است.

شما می‌توانید برای بررسی آگهی‌های استخدام 1400 زنجان به صفحه فرصت‌های شغلی سایتهای کاریابی رفته و در صورت تمایل رزومه خود را برای آن‌ها ارسال کنید.

 

 

[ بازدید : 65 ]

[ يکشنبه 4 مهر 1400 ] 16:45 ] [ محیا باقری ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]