استخدام همراه اول در حوزه بازاریابی و فروش

شرکت همراه اول، اولین اپراتور تلفن همراه در کشور ما است. این اپراتور روز به روز در حال توسعه است و خدمات و فناوری‌های جدیدی عرضه می‌کند. توسعه‌ی هر سازمانی در وهله‌ی اول، نیازمند استخدام نیروی انسانی است.  با توجه به اینکه فعالیت اصلی این شرکت در زمینه‌ی خدمات مخابراتی تلفن همراه است، اکثر فرصت‌های شغلی همراه اول، در حوزه‌های مخابرات و IT قرار دارند. با این حال، چنین سازمان بزرگی که یک رقیب بسیار قوی به نام ایرانسل دارد، دارای فرصت‌های شغلی متعدد در حوزه‌های متنوع دیگری نیز می‌باشد.

به دلیل اعتباری که این سازمان دارد، رقابت بین کارجویان برای تصاحب فرصت‌های شغلی در همراه اول، شدید است. این سازمان نیز فیلترهای سخت‌گیرانه‌ای برای استخدام شایسته‌ترین نیروها دارد.

در این مقاله، پس از معرفی مختصر شرکت همراه اول، به شما خواهیم گفت که چه فرصت‌های شغلی در این سازمان وجود دارد. سپس در رابطه با شرایط استخدام همراه اول صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

خدمات همراه اول

شرکت ارتباطات سیار ایران همراه اول، به عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت مخابرات، در سال ۱۳۷۲ تأسیس شد و پس از یک سال، اولین شبکه‌ی مخابرات تلفن همراه در کشور را راه‌اندازی کرد. بعدها با خصوصی شدن شرکت مخابرات ایران، همراه اول نیز خصوصی شد و بخشی از سهامش را وارد بورس کرد.

در حال حاضر، شرکت همراه اول، بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه در منطقه‌ی خاورمیانه و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ایران از نظر سودآوری و ارزش بازار است.

این شرکت، سرویس‌های متعددی را به مشترکین میلیونی خود در سرتاسر ایران عرضه می کند. این سرویس‌ها عبارتند از:

  • تماس صوتی تلفنی و پیامک
  • سرویس‌های مختلف اینترنت مثل اینترنت 4G و اخیر، اینترنت 5G
  • رومینگ بین‌المللی
  • VoLTE
  • MMS
  • RBT
  • و

حوزه‌های استخدامی همراه اول

همراه اول یک سازمان بسیار گسترده است و با اینکه فعالیت‌های اصلی آن، حول محور مخابرات و آی تی می‌باشد اما فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه‌های دیگر برای پشتیبانی از فعالیت‌های اصلی‌ش دارد. بنابراین، فرصت‌های شغلی این سازمان، فقط محدود به حوزه‌های تخصصی مخابرات و IT نیستند. در اینجا می‌خواهیم مهم‌ترین مشاغلی را که همراه اول در آن‌ها نیاز به نیروی انسانی دارد، به شما معرفی کنیم.

به طور کلی، فرصت‌های شغلی همراه اول، در یکی از چهار گروه اصلی زیر قرار می‌گیرند:

  • فناوری اطلاعات
  • توسعه‌ی کسب و کار
  • بازاریابی و فروش
  • منابع انسانی

که در این مقاله، ما به راهنمایی جامع استخدام همراه اول در حوزه بازاریابی و فروش می‌پردازیم.

بازاریابی و فروش در همراه اول

با توجه به وجود چندین رقیب مثل ایرانسل و رایتل، اپراتور همراه اول باید بتواند علاوه بر حوزه‌های فنی، در حوزه‌ی بازاریابی و فروش نیز سرمایه‌گذاری کند تا از رقابت خارج نشود. رقیب اصلی این شرکت، یعنی ایرانسل، استراتژی‌های بازاریابی و فروش بسیار قدرتمندی دارد و از طریق طرح‌های مختلف، مشترکین بیشتری را به خودش جلب می‌کند. بنابراین، همراه اول نیز دست به کار شده است و آگهی‌های شغلی متعددی در حوزه‌ی بازاریابی و فروش منتشر می کند. در زیر، بعضی از جایگاه‌های شغلی همراه اول در حوزه‌ی بازاریابی و فروش را به شما معرفی می‌کنیم.

کارشناس و کارشناس ارشد دیجیتال مارکتینگ

با توجه به حضور گسترده‌ی مردم در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، تمرکز استراتژی‌های بازاریابی همراه اول روی حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ قرار گرفته است. کارشناس دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی به کسی می‌گویند که متخصص بازاریابی در پلتفرم‌های اینترنتی باشد. فارغ‌التحصیلان رشته‌های مدیریت بازرگانی و مدیریت کسب و کار و کسانی که با شرکت در دوره‌های آموزشی، توانسته‌اند مدرک مهارت در دیجیتال مارکتینگ را کسب کنند یا کسانی که سابقه‌ی کار دیجیتال مارکتینگ موفق در سازمان‌های دیگر را داشته باشند، می‌توانند به عنوان کارشناس دیجیتال مارکتینگ در همراه اول، استخدام شوند. خود گروه شغلی دیجیتال مارکتینگ در همراه اول شامل عناوین شغلی دیگری مثل موارد زیر است:

کارشناس سئو

منظور از سئو، بهینه‌سازی موتور جستجو (Search Engine Optimization) است و به مجموعه کارهای فنی و محتوایی گفته می‌شود که صفحات وب را در نتایج جستجوی گوگل بالا می‌برد. با توجه به افزایش استفاده‌ی مردم از گوگل برای جستجوی سرویس‌های ارتباطی مورد نیاز خود، همراه اول، سرمایه‌گذاری بالایی در بخش سئو کرده است و نیاز بالایی به استخدام کارشناس سئو دارد. برای قرار گرفتن در این جایگاه شغلی در همراه اول باید با استراتژی‌های مختلف سئو آشنایی داشته باشید و داشتن یک مدرک معتبر گذراندن دوره‌ی سئو می‌تواند شانس شما را خیلی بالا ببرد.

کارشناس تولید محتوا

همراه اول برای سئوی محتوایی نیازمند محتوای یونیک و جذاب است و اگر در تولید محتوا و نویسندگی مهارت دارید، می‌توانید برای آگهی‌های استخدام همراه اول به عنوان کارشناس تولید محتوا رزومه بفرستید.

مدیر تولید محتوا

تولید محتوا فقط محدود به تولید محتوای متنی نیست و عکس‌ها، ویدئوها، تیزرهای تبلیغاتی و پادکست‌ها نیز محتواهایی محسوب می‌شوند که باید توسط تیم‌های فعال تولید محتوا در همراه اول تولید شوند تا در استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ این شرکت، مورد استفاده قرار گیرند. کسی که به عنوان مدیر تولید محتوا استخدام می‌شود، باید یک یا چند تیم تولید محتوا را در همراه اول، مدیریت کند. این جایگاه شغلی تحصیلات خاصی نیاز ندارد و به مهارت‌ها و سابقه‌کار وابسته است. عناوین شغلی زیر نیز در حوزه‌ی تولید محتوا قرار می‌گیرند:

  • گوینده
  • گرافیست
  • موشن گرافیست
  • کارشناس تدوین
  • کارشناس آموزش و محتوا

کارشناس ارشد شبکه‌های اجتماعی

یکی از مؤلفه‌های کلیدی دیجیتال مارکتینگ، حضور فعال و مؤثر در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام و است. همراه اول برای این کار نیاز به استخدام کارشناس ارشد شبکه‌های اجتماعی دارد تا بتواند بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی را تقویت کند.

مدیریت شبکه‌ی فروش

برای اینکه یک سازمان بتواند درآمد داشته باشد، بازاریابی به تنهایی کافی نیست و باید توان فروش خدمات و محصولاتش را نیز داشته باشد. فروش طرح‌های خدماتی دشوارتر از فروش محصولات است زیرا خدمات، محصولات فیزیکی نیستند که مشتری بتواند آن‌ها را ببیند. بنابراین، یک اپراتور تلفن همراه که صرفا به مشتریانش خدمات ارائه می‌کند باید یک شبکه‌ی فروش بسیار گسترده و قوی داشته باشد تا طراح‌های خدماتی‌اش فروش بروند.

هر شبکه‌ی فروش به یک مدیر فروش ختم می‌شود و مدیران فروش نیز در سلسله‌مراتب بخش فروش و بازاریابی همراه اول قرار می‌گیرند. برای اینکه بتوانید به عنوان مدیر شبکه‌ی فروش در این سازمان معتبر استخدام شوید، باید دارای حداقل مدرک تحصیلی لیسانس در رشته‌ی مدیریت بازرگانی یا رشته‌های مرتبط باشید. سابقه‌ی کار در تیم‌های فروش سازمان‌های دیگر نیز اهمیت بالایی دارد.

کارشناس بررسی و تحلیل بازار

همراه اول نیز همانند سایر شرکت‌های فعال در حوزه‌ی فناوری باید بتواند به سرعت، خدمات و محصولات جدیدی به مشتریانش ارائه دهد اما پیش از ارائه‌ی یک محصول یا سرویس باید از بازار فروش آن مطمئن شود. به همین دلیل، نیازمند کارشناس بررسی و تحلیل بازار است. با داشتن مدرک کارشناسی ارشد در حوزه‌های اقتصاد، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار یا دیگر رشته‌های مرتبط، می‌توانید برای آگهی‌های استخدام همراه اول به عنوان کارشناس بررسی و تحلیل بازار، رزومه بفرستید.

دیگر فرصت‌های استخدام همراه اول در حوزه‌ی فروش و بازاریابی

  • مدیر روابط عمومی
  • کارشناس روابط عمومی
  • تحلیل‌گر مالی بازار
  • کارشناس تبلیغات
  • کارشناس منبع‌یابی خرید

جمع‌بندی

شرکت همراه اول اولین اپراتور ارائه‌دهنده‌ی خدمات شبکه در کشور است. این شرکت، به سرعت در حال توسعه می‌باشد و در ردیف‌های شغلی متنوعی به نیروی انسانی نیاز دارد. به طور کلی، می‌توان عناوین شغلی همراه اول را در چهار گروه توسعه‌ی کسب و کار، فناوری اطلاعات و ارتباطات، بازاریابی و فروش و منابع انسانی دسته‌بندی کرد.

این شرکت برای اکثر عناوین شغلی خود کارآموز استخدام می‌کند و با ایجاد محیطی رقابتی و سالم برای پرسنل خود، امکان پیشرفت آن‌ها از سطح کارآموزی تا بالاترین رده‌های شغلی مدیریتی را فرآهم می‌آورد. معمولا برای مشاغلی که کارآموزی نیستند، باید حداقل سه سال سابقه کار داشته باشید تا بتوانید عضوی از همراه اول شوید.

همراه اول برای بعضی از مشاغل، مثل مشاغل حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ از شما مدرک تحصیلی یا کارت پایان خدمت نمی‌خواهد اما در بعضی از گروه‌های شغلی، به داشتن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس یا فوق لیسانس در رشته‌های مرتبط تأکید دارد. همچنین در بعضی از گروه‌های شغلی به کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت وظیفه‌ی عمومی نیاز است.

از جمله مزایای کاریابی و استخدام در همراه اول می‌توان به تهیه‌ی امکانات رفاهی، آموزشی و سلامت برای کارکنان و خانواده‌ی آن‌ها و مشارکت در کمپین حفاظت از محیط زیست این شرکت اشاره کرد.

 

[ بازدید : 53 ]

[ يکشنبه 11 مهر 1400 ] 9:20 ] [ محیا باقری ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]